Regulamin Archiwów


Na tym ekranie znajdują się kluczowe zasady Akademii na Yavin 4.

Regulamin Archiwów

Postautor: Jedi Council » 19 mar 2014, 23:31

REGULAMIN ARCHIWÓW

I. Postanowienia ogólne
1. Archiwa podzielone są na cztery poziomy: Podziemia, Parter, Piętro i Poddasze.
2. Dostęp do danego poziomu na forum równoznaczny jest z przyznaniem dostępu dla postaci w RP. Analogicznie sprawa ma się z brakiem dostępu.
3. Artykuły znajdujące się w Archiwach są wiedzą zgromadzoną przez placówkę, której zasoby nieustannie mogą się powiększać.
4. Celem artykułów nie jest przekazanie dokładnej wiedzy z kanonu, a odwzorowanie informacji, które Zakon posiada w odgrywanych przez nas realiach czasowych.
5. Artykuły planetarne, poza informacjami o planecie, której dotyczą, przekazują także koordynaty. Student posiadający wgląd do artykułu z daną planetą posiadł także wiedzę o dokładnych koordynatach planety.
6. Jeśli dany artykuł nie zawiera informacji, które w kanonie są przyjęte za wiedzę oczywistą, oznacza to, że w ramach czasowych, w których odgrywamy nasze postacie, wiedza ta została zatracona bądź nie została jeszcze odkryta.
7. Wraz z postępem wydarzeń w grze i zdobyciem dodatkowych informacji, wiedza na temat poszczególnych zagadnień może zostać zaktualizowana.
8. Wszystkie artykuły napisane w Archiwach są własnością Akademii, ich kopiowanie bez zgody Rady Jedi jest zabronione.
9. Autorzy artykułów zawsze są wyróżniani na samym dole ich tekstu.
10. Ze względu na czysto estetyczną formę i ścisłe powiązanie wpisów w Archiwum na forum, z tymi w grze, pomijane są wzmianki o źródłach takich jak: Wookieepedia, Ossus, czy książki i inne źródła wiedzy z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Dotyczy to również autorów wykorzystywanych w artykułach obrazków.

II. Pisane artykułów
1. Każdy student posiadający prawo do przeglądania artykułów na poszczególnym poziomie Archiwów, ma również prawo do poszerzania zbioru poprzez pisanie kolejnych.
2. Student może pisać artykuły z dziedzin, do których nie ma wglądu, jeśli posiada dobre wytłumaczenie, skąd mógłby ową wiedzę posiadać (np. rodzinna planeta, znajomość broni palnej etc.).
3. Każdy z typów artykułów ma z góry określony wzór, którego autor musi się bezwarunkowo trzymać.
4. Przed umieszczeniem artykułu w Archiwach powinien być on wysłany do osoby, która się nimi opiekuje. Jej zadaniem jest sprawdzenie artykułu pod względem merytorycznym, a także poprawności ortograficznej i językowej.
5. Pisanie artykułów nie jest przymusowe, może być jedynie zasugerowane.
6. Wyjątkiem od powyższej reguły są artykuły z działów Szkolenia Jedi. Znajduje się tam wiedza o aspektach technicznych moda. Artykuły te mogą być zlecone do napisania jako forma zaliczenia materiału.


Twórcy regulaminu:
Rada Jedi

Regulamin może ulec zmianom, od niektórych reguł mogą wystąpić wyjątki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jedi Council
Rada Jedi
 
Posty: 673
Rejestracja: 08 kwie 2010, 9:47

Wróć do Ekran z zasadami

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron