Regulamin Rekrutacji


Na tym ekranie znajdują się kluczowe zasady Akademii na Yavin 4.

Regulamin Rekrutacji

Postautor: Rada Jedi » 14 maja 2013, 22:16

REGULAMIN REKRUTACJI

I. Podstawowe zasady:

1. Rekrutacja w Akademii otwarta jest w trybie ciągłym, aż do odwołania.
2. Miejscem składania podań jest dział forum zwany "Punktem Rekrutacyjnym".
3. Kandydat ma za zadanie wypełnić szablon dostępny w przypiętym temacie "Wzór podania" samodzielnie i w całości, a następnie umieścić swoją aplikację jako nowy temat. Nazwa tematu powinna zawierać wyłącznie imię i nazwisko postaci.
4. Po wstawieniu tematu kandydatowi nie wolno edytować jego treści, dlatego wszystkie błędy należy wyeliminować przed umieszczeniem swojej aplikacji na forum.
5. Podanie składa się z części ogólnej, opisującej kandydata i jego doświadczenie w grach roleplay oraz z części fabularnej, gdzie zawarty jest opis postaci i jej historia.
6. Część ogólna powinna zawierać podstawowe dane, bez zbędnej dokładności.
7. Część fabularna ma zawierać samodzielnie napisaną historię, która współgra z realiami uniwersum prezentowanych w Akademii na Yavin IV.
8. Kandydat może skorzystać z pomocy członków Akademii, by ustalić, czy wydarzenia prezentowane w jego tekście nie kolidują z realiami odgrywanymi w świecie RP.
9. Kandydat nie może wykorzystywać pomocy członków Akademii, by poprawić stylistykę, ortografię lub gramatykę tekstu. Niedopuszczalne jest również wysyłanie tekstu do korekty przed właściwym złożeniem go w podaniu.

II. Dopuszczenie podania do głosowania:

1. Podanie jest dopuszczane do głosowania przez Radę Jedi.
2. Rada Jedi może nie dopuścić podania do głosowania, automatycznie je odrzucić lub przedwcześnie zamknąć, jeżeli kandydat:
- wypełni źle szablon podania lub wypełni go wybiórczo,
- nie będzie spełniać minimalnego wieku (15 lat w momencie aplikowania),
- będzie członkiem innych organizacji RP funkcjonujących w oparciu o grę Jedi Academy i jej pochodne,
- będzie byłym członkiem, którego pozbawiono możliwości powrotu,
- aplikuje po raz kolejny w czasie krótszym, niż 14 dni od odrzucenia poprzedniego podania,
- skorzysta z multikonta, by umieścić aplikację,
- przekroczy granice dobrego smaku i kultury osobistej, czy to w treści podania, czy też w trakcie trwania aplikacji,
3. Rada Jedi może nie dopuścić podania do głosowania, automatycznie je odrzucić lub przedwcześnie zamknąć, jeżeli historia:
- będzie plagiatem, bądź też ponownym wykorzystaniem opowieści użytej przy poprzednich aplikacjach,
- nie będzie spełniać wymogu dotyczącego minimalnej ilości słów,
- będzie niezrozumiała przez układ treści bądź nadmierną ilość błędów,
- będzie drastycznie kolidować z odgrywanym uniwersum bądź też w ogóle do niego nie należeć,
- zaprezentuje postać o całkowicie złych inklinacjach, nie pasujących do profilu kandydata na Jedi,
- zaprezentuje postać o rozbudowanych już umiejętnościach władania Mocą, lub należącą już do Zakonu Jedi,
4. Rada Jedi zastrzega sobie prawo do stosowania uzasadnionych wyjątków wobec wyżej wspomnianych reguł oraz do odrzucenia podania w wypadku innych nadużyć, które zostaną opisane w poście zamykającym aplikację.

III. Głosowanie:

1. Formalne głosowanie odbywa się w trybie demokratycznym – każdy głos ma identyczną wagę, niezależnie od rangi głosującego.
2. Do formalnego głosowania uprawnieni są:
- członkowie Rady Jedi (grono zarządzające placówką),
- Rycerze Jedi (instruktorzy, GMowie, doświadczeni członkowie),
- Padawani (początkujący instruktorzy i GMowie)
3. Głosujący oddają swój głos w formie komentarza, gdzie oceniają historię i kandydata w formie tekstowej.
4. Wszyscy inni członkowie mogą wyrazić własną opinię pod aplikacją kandydata, niezależnie od posiadanej rangi i stażu.
5. Dopuszcza się trzy możliwości w ramach oddania głosu:
- głos pozytywny, gdzie głosujący jest za tym, by przyjąć kandydata do grona członków,
- głos negatywny, gdzie głosujący jest przeciwko temu, by przyjąć kandydata do grona członków.
- głos neutralny (wstrzymanie się od głosu), gdzie głosujący nie umieszcza własnej opinii bądź też nie wyraża jednoznacznego zdania.
6. Głosujący mogą zmienić swój głos w trakcie głosowania, jeżeli wystąpią okoliczności działające na korzyść, bądź też niekorzyść kandydata.
7. Czas głosowania wynosi 7 dni, liczone od dnia otworzenia głosowania przez Radę Jedi i zakończone o 23:59 siódmego dnia.
8. Głosowanie może zostać zakończone przedwcześnie, jeżeli ilość głosów pozytywnych lub negatywnych przekroczy połowę puli.
9. W przypadku remisu, o wyniku podania zadecydują głosy wszystkich członków, którzy wypowiedzieli się pod podaniem.

IV. Dalsze postępowanie:

1. W przypadku odrzucenia podania, temat zamykany jest odpowiednią wiadomością.
2. Kandydat może sporządzić nową aplikację, jednak dopiero po upływie 14 dni od zamknięcia poprzedniej, wedle identycznych zasad.
3. Nowe podanie musi zawierać nową historię i opisywać losy nowej postaci, nie dopuszcza się "recyklingu" ani stosowania poprzednich podań jako podstaw do następnych prób.
3. W przypadku zaakceptowania podania, kandydat otrzymuję rangę Rekruta, zestaw uprawnień na discordzie i forum, a także specjalną wiadomość prywatną, która zawiera dalsze instrukcje.

Twórcy regulaminu:
Rada Jedi

Regulamin może ulec zmianom, od niektórych reguł mogą wystąpić wyjątki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rada Jedi
Rada Jedi
 
Posty: 908
Rejestracja: 08 kwie 2010, 9:47

Wróć do Ekran z zasadami

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość