Strona 1 z 1

Regulamin Rekrutacji

Post: 19 sie 2023, 19:45
autor: Rada Jedi
REGULAMIN REKRUTACJI

I. Podstawowe zasady:

1. Rekrutacja w Akademii otwarta jest w trybie ciągłym, aż do odwołania.
2. Miejscem składania podań jest dział forum zwany "Punktem Rekrutacyjnym".
3. Kandydat ma za zadanie wypełnić szablon dostępny w przypiętym temacie "Wzór podania" samodzielnie i w całości, a następnie umieścić swoją aplikację jako nowy temat. Nazwa tematu powinna zawierać wyłącznie imię i nazwisko postaci.
4. Po wstawieniu tematu kandydatowi nie wolno edytować jego treści, dlatego wszystkie błędy należy wyeliminować przed umieszczeniem swojej aplikacji na forum.
5. Podanie składa się z części ogólnej, opisującej kandydata i jego doświadczenie w grach roleplay oraz z części fabularnej, gdzie zawarty jest opis postaci i jej historia.
6. Część ogólna powinna zawierać podstawowe dane, bez zbędnej dokładności.
7. Część fabularna ma zawierać samodzielnie napisaną kartę postaci, która współgra z realiami uniwersum prezentowanych w Akademii Jedi.
8. Kandydat może skorzystać z pomocy członków Akademii, by ustalić, czy wydarzenia prezentowane w jego tekście nie kolidują z realiami odgrywanymi w świecie RP.
9. Kandydat nie może wykorzystywać pomocy członków Akademii, by poprawić stylistykę, ortografię lub gramatykę tekstu. Niedopuszczalne jest również wysyłanie tekstu do korekty przed właściwym złożeniem go w podaniu.

II. Dopuszczenie podania do głosowania:

1. Podanie jest dopuszczane do głosowania przez Radę Jedi.
2. Rada Jedi może nie dopuścić podania do głosowania, automatycznie je odrzucić lub przedwcześnie zamknąć, jeżeli kandydat:
- wypełni źle szablon podania lub wypełni go wybiórczo,
- nie będzie spełniać minimalnego wieku (15 lat w momencie aplikowania),
- będzie członkiem innych organizacji RP funkcjonujących w oparciu o grę Jedi Academy i jej pochodne,
- będzie byłym członkiem, którego pozbawiono możliwości powrotu,
- aplikuje po raz kolejny w czasie krótszym, niż 7 dni od odrzucenia poprzedniego podania,
- skorzysta z multikonta, by umieścić aplikację,
- przekroczy granice dobrego smaku i kultury osobistej, czy to w treści podania, czy też w trakcie trwania aplikacji,
3. Rada Jedi może nie dopuścić podania do głosowania, automatycznie je odrzucić lub przedwcześnie zamknąć, jeżeli historia:
- będzie plagiatem, bądź też ponownym wykorzystaniem opowieści użytej przy poprzednich aplikacjach,
- nie będzie spełniać minimalnych wymagań karty postaci,
- będzie niezrozumiała przez układ treści bądź nadmierną ilość błędów,
- będzie drastycznie kolidować z odgrywanym uniwersum bądź też w ogóle do niego nie należeć,
- zaprezentuje postać o rozbudowanych już umiejętnościach władania Mocą, lub należącą już do Zakonu Jedi,
- będzie pracą stworzoną przez sztuczną inteligencję, pokroju ChatGPT.
4. Rada Jedi zastrzega sobie prawo do stosowania uzasadnionych wyjątków wobec wyżej wspomnianych reguł oraz do odrzucenia podania w wypadku innych nadużyć, które zostaną opisane w poście zamykającym aplikację.

III. Głosowanie:

1. Formalne głosowanie odbywa się w trybie demokratycznym – każdy głos ma identyczną wagę, niezależnie od rangi głosującego.
2. Do formalnego głosowania uprawnieni są wszyscy aktywni:
- członkowie Rady Jedi (grono zarządzające placówką),
- Rycerze Jedi (instruktorzy, GMowie, doświadczeni członkowie),
- Padawani (początkujący instruktorzy i GMowie).
3. Głosujący oddają swój głos w formie komentarza, gdzie oceniają historię i kandydata w formie tekstowej.
4. Wszyscy inni członkowie mogą wyrazić własną opinię pod aplikacją kandydata, niezależnie od posiadanej rangi i stażu.
5. Dopuszcza się trzy możliwości w ramach oddania głosu:
- głos pozytywny, gdzie głosujący jest za tym, by przyjąć kandydata do grona członków,
- głos negatywny, gdzie głosujący jest przeciwko temu, by przyjąć kandydata do grona członków,
- głos neutralny (wstrzymanie się od głosu), gdzie głosujący nie umieszcza własnej opinii bądź też nie wyraża jednoznacznego zdania.
6. Głosujący mogą zmienić swój głos w trakcie głosowania, jeżeli wystąpią okoliczności działające na korzyść, bądź też niekorzyść kandydata.
7. Czas głosowania wynosi 7 dni, liczone od dnia otworzenia głosowania przez Radę Jedi i zakończone o 23:59 siódmego dnia.
8. Głosowanie może zostać zakończone przedwcześnie, jeżeli ilość głosów pozytywnych lub negatywnych przekroczy połowę puli.
9. W przypadku remisu, o wyniku podania zadecydują głosy wszystkich pozostałych członków, którzy wypowiedzieli się pod podaniem.

IV. Dalsze postępowanie:

1. W przypadku odrzucenia podania, temat zamykany jest odpowiednią wiadomością.
2. Kandydat może złożyć kolejne podanie dopiero po upływie 7 dni od zamknięcia poprzedniej aplikacji, wedle identycznych zasad.
3. Nowa karta postaci musi opisywać losy nowej postaci, nie dopuszcza się "recyklingu" ani stosowania poprzednich podań jako podstaw do następnych prób.
4. W przypadku zaakceptowania podania, kandydat otrzymuję rangę Rekruta, zestaw uprawnień na discordzie i forum, a także specjalną wiadomość prywatną, która zawiera dalsze instrukcje.

Twórcy regulaminu:
Rada Jedi


Regulamin może ulec zmianom, od niektórych reguł mogą wystąpić wyjątki.